problemaaa
Bones, doncs fa un temps que ho anem intentant amb el meu novio pero no hi ha manera de que em pugui penetrar em fa molt mal o no m'entra.
Que pot ésser?
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Sovint els nervis i les pors són els responsables. És important que quan mantinguem relacions sexuals estiguem ben relaxades i tranquil·les, i no ens referim únicament a estar estirades i còmodes, sinó a estar tranquil·les mentalment, en un lloc sense possibles interrupcions, i amb la persona que nosaltres volem compartir aquest moment.
Pensa que quan estem nervioses el nostre cos es tensa, i la nostra musculatura vaginal també, i això pot produir dolor i inclús fer que sigui impossible la penetració. Nosaltres et recomanem que us ho prengueu amb calma i no aneu directament a la penetració. És important que estiguis lubricada per evitar que et faci mal, i que comenceu amb la introducció d'un dit, després dos... així la teva vagina va acostumant-se, facilitant la posterior entrada del penis.
Si veus que tot i així, segueix fent-te mal, mai està de més fer una visita al ginecòleg perquè faci una revisió.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat