Petit problema amb la roba!
Hola Adolescents.cat! Tinc un petit problema i es que amb els meus pares (amb qui mes amb la meva mare) a vegades discuteixo perquè a mi m’agrada un tipus de roba i a ells una altre. He intentat parlar amb ells però al final sempre acabem igual i em diuen que sempre em faig la víctima. El que a mi m’agradaria es que els meus pares em deixessin portar la roba que a mi m’agrada, tinc roba que no ma la he posat mai perquè no m’agrada però com que els meus pares si que els hi agrada me la compren, si que es cert que tinc roba que m’encanta. Necessitaria consell per podar-los explicar als meus pares que ells tenen un estil i jo un altre i que m’agradaria que el respectessin, jo no vesteixo malament. Siusplau no em digueu que parli amb ells perquè ja ho he intentat i es impossible.
InterPersonal

Hola RLM4001
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs realment és complicat el que necessites i més si no ho vols parlar...però en fi, si ja ho has provat i no et serveix no ho facis.
Entenc que tinguis ganes de vestir com vulguis. Als pares els hi costa un temps entendre aquests canvis...
Mentre et paguin ells la roba entenc que el problema és pitjor. El que pots fer és fer alguna tasca a casa o alguna cosa per guanyar-te a canvi comprar-te la roba que vulguis. Si vols que et deixin fer els hi donaràs confiança si també et veuen decidida i responsable en altres aspectes que no sigui només la roba.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat