No se que em pasa
Hola.Hem dic Sara i tinc 15 anys. Últimament em sento molt malament amb mi mateixa hi han varies coses a la meva vida que m'incomoden una mica, voldria que em donéssiu consell sobre cadascuna d'elles. Bueno, per començar, no m'agrada molt com porto el cabell,el tinc arrissat i tinc poca quantitat.Les meves ungles son curtes i lletges, no m'he les se pintar ni arreglar, m'agradaria tenir unes ungles llargues i sabermelas pintar. no em sento còmoda amb la roba que porto, encara que intento canviar el meu estil però no ho aconsegueixo. Amb el tema dels nois, sento que no agrado a ningun noi, per exemple mes d'una vegada els nois m'han demanat el número, hi he parlat amb ells per el Whatsapp durant una setmana i després s'obliden de mi. Voldria conèixer un noi, parlar-li i que es quedes amb les ganes de tornar a veure'm, però nose com. M'agradaria que em diguéssiu tècniques per lligar amb els nois per que es fixin en mi. (i algun consell per besar be als nois i que els hi agradi, es a dir, que es quedin amb ganes de mes). Jo soc bastant tímida, i quan se m'acosta un noi no se que dir, dic coses sense sentit i crec que a ells els hi agraden les noies mes obertes, aquest any em canvio d'institut, i buf.. em costarà molt obrir-me amb els meus nous companys. Jo en tinc un grup d'amigues, som 6, i l'altre dia per celebrar l'aniversari d'una d'elles vam anar a un Mcdonalds, on ens van entrar 5 nois. al meu grup hi ha una noia mes guapa que jo (segons el punt de vista dels nois) i el triple o mes tímida que jo, es a dir, quasi mai parla i es bastant sosa, i esclar els nois es van fixar en ella per el seu aspecte físic, i esclar, jo em considero una noia amable i amorosa, però la meva amiga "guapa" no ho es pas d'amorosa. I jo estava parlant tota l'estona amb ells perquè encara que sigui massa tímida del meu grup soc la mes "oberta". Jo he tingut molt mala sort amb els nois que han passat per la meva vida, encara que jo sigui molt amorosa i especial amb ells, tot acaba malament. Fa uns mesos, vaig estar de lio amb un capullo, i era bastant amorosa quan ens estàvem liant, i un novio que vaig tindre fa 1 any, no parava de dir-li que l'estimava, en aquestes coses no soc pas tímida, jo sempre intento dir les coses a la cara, com ha de ser. També em sento dèbil, perquè m'afecta massa lo que la gent pugui pensar de mi, sobre la meva manera de vestir, els pentinats que porto, el meu gust a la música, etc. Amb la meva família últimament em diuen tots que estic com tota l'estona deprimida, i m'ho diuen tant, que al final he pensat que puc estar en camí de tindre una depressió.
Se que aquest text es massa llarg però necessito que algú em doni consell sobre totes aquestes coses. Ah i una altra cosa, si us plau no publiqueu això a la web, m'acabo de crear un compte i nose si es penja automàticament o no, es que tinc amigues que veuen aquesta web i reconeixerien el meu text. Si us plau contesteu-me, moltes gracies❤
InterPersonal

Hola sarsgmiro!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Llegint el teu email em ve al cap que entenc que estiguis una mica incòmode...vols canviar tantes coses que et deus fer un lio. Potser pots escollir-ne una i viure bé amb els altres i quan en tinguis una de solucionada ja vas decidint si tens ganes i energia epr fer l'esforç de canviar les altres o si ja les acceptes.
No tenim consells per els ungles , cabell i tal perquè no som esteticients ni estilistes. Et podem ajudar en aconsellar-te que facis aquest repàs de què vols millorar i què no i que et busquis recursos per aprendre a cuidar-te i tal. Ara, també és molt important que sàpigues que si et sents trista és perquè esperes masses coses de la vida.
Has d'acceptar que no tto va perfecte o ho tenim perfecte i que sempre en el camí trobarem que veurem millor i pitjor que nosaltres en alguns aspectes. Si no acceptes la realitat tal com és aptiràs moltíssim.
Ara et toca disfrutar i gaudir de la vida més que estar tot el dia preocupada per si vesteixes bé i tens una bona imatge o per trobar nòvio.
Fixa't en les amigues que disfruten de la vida i no es preocupen tan d'aquestes preocupacions que tens tu. Com ho fan per ser felices i disfrutar de la vida? Observa i prova!
Endavant!
Eli AUlet www.interpersonal.cat