De petita em masturvava i...
Bé...Jo des de petita sempre he sigut aixi una mica picante... Amb només 6-7anys quan veia una escena de sexe em bategava el clitoris i nose... Despres amb el coixi representava l'escena i era diverit perque no s'avia que significava. AVagades em creuava de cames i apretava i saltava(funcio com si fos un coixi) i estimulava el clitoris i aixo o van veure els meus pares uns quants cops... Quan un dia, amb 10 anys o aixi, vaig descubrir que el que feia era masturbarse, i la veritat esque em vaig assustar... Es extrany que una nena tant petita fagi aixo veritat? Soc nimfomana o algo per l'estil? Perque dubto que moltes nenes fessin aixo amb 7 anyets... Nose em preucupa el fet de ser la unica que fes aixo...
IESP

Hola Adole!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Doncs has d'estar ben tranquil·la perquè no passa absolutament res i és del tot normal. Molts nens i nenes descobreixen per casualitat que tocant certs llocs del seu cos es produeixen "pessigolles" que els hi agraden. Pensa que quan tenies 6-7 anys no ho feies pensant en la masturbació sinó que actuaves des de la innocència d'un infant, i repeties l'acció perquè senties plaer i les persones tendim a repetir allò que ens agrada, de la mateixa manera que evitem aquelles que no ens agraden.
Quan ens anem fent gran descobrim què és la masturbació i quina finalitat té. Per tant, quan un decideix masturbar-se ho fa conscient de què està fent, i aquesta visió sexual no la té un nen o nena de 6-7 anys. Per tant, pots estar ben tranquil·la que el que vas fer quan eres petita és ben normal i no ets ni nimfòmana ni rara.
Esperem haver-te resolt el dubte!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat