Per flipar...
Faig aquesta consulta per entendrem a mi mateix, acabo de sortir d'una "relació" toxica de nou anys.
Si, nou anys, em vaig enamorar perdudament d'una noia desde que tenia quatre anys, contant que ara en tinc 13, durant aquest temps nomes vaig tenir ulls per una persona, tots els meus amics i amigues i la gent que em coneixia en general flipaven amb la meva fidelitat cap a ella a pesar de que ella em tenia
desde sempre com un dels seus millors amics.
Fins que l'any passat durant l'estiu vaig coneixer un noi que es va fer molt amic meu i amb el temps (quasi tot el curs de 1 de la ESO) va convencem d'olvidarme de ella i buscar altres persones.
Fa una semana vaig decidir que ja no estimava com abans a la de sempre, que el meu amic tenia rao i davant tota la classe el dilluns 13 d abril li vaig dir que m'havia curat d'ella, el problema esta en que duc tota la vida estimant una sola persona i, com que ella nomes em volia d amic em fa por que la que m'estimo ara (desde fa molt que m agrada pero no m atrevia a olvidar l altra) em vegi igual perque sempre la he tractada com una amiga i no en tinc ni idea de lligar. Com ho faig perque s enamori de mi i no em vegi nomes com un bon amic sense arriesgar-me a que m'odii si m'equivoco com amb l'altra?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Bé que s'enamori de tu no sabem si ho aconseguirem perquè només depèn d'ella. Per tant , primer de tot tenir clar aquesta part i a l'hora la part que hi pots fer alguna cosa és amb les eines per lligar.
Així que intenta ser amable i agradable, però no cal estar-hi tot el dia a sobre. Saluda-la de tan en tan , parla-hi...etc. I de tan en tan, també espera una mica i dóna espai per veure si ella també s'aproxima a tu. En resum, la formula és: aproximar-te sent amable i agradable i no sempre per posar també una mica d'emoció i misteri.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat