Timida..
Hola!
Tinc un problemet amb el que penso molt.. i no se si massa i tot. El cas es que jo soc una persona timida i em costa agafar confiança amb la gent (pero un cop l'agafo ja em sento be) i per exemple no puc fer com alguna amiga meva que de seguida es parlen com si es coneguessin de tota la vida o simplement tenir una conversa normal sino que jo necessito primer coneixer bastant be la persona, sino es com si em sentís molt incomode i casi no li dic res o simplement lo just, osigui lu minimament educat.
No se, casi tots els meus amics no son timids i a vegades si que intento llançar-me una mica mes amb la gent i penso que per parlar-lis de mi tampoc passara res (i molts cops somio que no soc timida) pero a l'hora de la veritat.. buuff sempre acabo fent com sempre i em quedo callada escoltant. D'altra banda tambe penso que voler canviar aixo de ser timida seria com canviar-me a mi sencera, es a dir, que deixaria de ser completament jo i que passaria a ser una persona molt diferent o inclus falsa perque estaria sent algu que realment no soc. Es com si tingues alguna mena de por pel que em diran o pel que pensaran de mi i jo no vull que sigui aixi, vull tractar-los com persones normals.
No se que fer.. l'altre dia em vaig sentir molt diferent i desplaçada perque amb els meus amics vam quedar i va venir un que jo encara no conec molt i tots parlaven menys jo.. m'agradaria arreglar-ho o com a minim treure'm aquesta por que em tortura tant, vull agafar aquesta confiança amb la gent que no se per que no tinci tenir mes seguretat i valor per parlar-lis
Gracies adolescentts!
InterPersonal

Hoolaaa!
Sóc l'ELi AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs entenc que estiguis farta d'aquesta por. De fet, has deixat acostumar-te tan a portar-la a tot arreu que fins i tot penses que sense ella series falsa, quan la veritat és que seràs tu amteixa el dia que deixis d'amargar-te darrera de la mascara de la por!!!
La por se'n va quan l'afrontem i la vida ja t'ha anat preperant per treure't aquesta mascara. Et sorprendras de com ets realment i dels passos que pots arribar a fer.
Així que aprofitant els teus sòmnnis , fes-los realitat que funciona!! Vés fent cosetes de les que fas al sòmni sense la por i veuràs com et sents més que ets tu!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat