DUBTE!
Hola! Ja he fet alguna altre consulta, pero es que tinc molts dubtes! I aquí va una altre:
Bueno, el cas es que jo quan em masturbo només em ve l'orgasme si estimulo el clitoris, amb els dits a dins no hi sento apenes res, aleshores em preocupa que quan la perdi no arribi a l'orgasme ja que només em ve amb l'estimulació del clitoris, no sé si m'explico, es normal?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Això que expliques és ben normal: recorda que l'òrgan més erogen de les noies és precíssament el clítoris. Per aquest motiu, quan una noia l'estimula, és més fàcil que arribi a l'orgasme ;)
En canvi, la vagina no té gaire sensibilitat (éstà més pensada pel parir que no pas per tenir plaer). Quna una noia té relacions sexuals amb penetració, una cosa que pot anar molt bé és estimular el clítoris d'alguna forma (amb la mà, amb el cos de l'altre...). Ja veus que el que et passa és ben normal!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat