QUESTIÓ DE DIES!!!!!!!!!!! ALBIITA
HOLA! FA UNS DIES HO VAIG FER PER PRIMERA VEGADA SENSE CONDÓ, EL NOI ES VA CÓRRER NI RES, M'HA BAIXAR LA REGLA I TOT BÉ, PERÒ VOL REPETIR SENSE CONDÓ, M'HA DIT QUE ESTIGUI TRANQUIL·LA, QUE QUAN VEGI QUE ES VA A CÓRRER LA TREU I PAREM. AJUDA SIUSPLAU, QUE FAIG?? :'(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Has tingut SORT que tot anés bé i no hi hagi cap embaràs... Però això no garantitza que la segúent vegada sigui així.
Els nois, abans d'ejacular, expulsen el líquid preseminal: aquest surt per netejar el conducte de la uretra, però ja conté ESPERMATOZIODES, i per tant pot deixar embarassada a una noia.
L'ideal seria que poguessis gaudir de les relacions igual que ell, sense haver d'estar patint per si et quedes embarassada, no trobes? És molt perillós deixar en mans d'un altre la nostra salut... I recordem que avortar o tenir un bebè sent tant jove, no és cap cosa fàcil!
És important ser responsable per gaudir del sexe, així que el millor és utilitzar el PRESERVATIU des del principi, no creus? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat