Anonimayes - Ell😍
Doncs mira, el k passa es k desde fa temps magrada moltiiisiiim un nen k tan sols parlem per whattsapp i hi va haver una temporada k aquest nen es feia molt amb una meba amiga, cosa k em va posar una mica gelosa (pro vaig solucionaru). Ara la meba amiga ja no "i es pel mig" ja k li agrada un nen. Aquesta meba amiga mu diu tot, pro saps lo k es tot? Doncs mes i tot. Jo li dic bastant pro no li puc dirnk magrada akesta persona li direm pepito per k sinos es molt liat.
El cas es k en Pepito passa per davant de casa meba cada dia escolar i em poso molt nerviosa, pro el problema es k no se k dirli ara per whatts no tinc conversaaaaaaaaaa!!!
I es dificil no parlarli pk es molt maco per whattsapp. Diria k tb li agrado i tot i aixi ell sempre intenta coincidir amb mi i fins i tot parlar en persona amb mi pro jo em moro de vergonya i u evito.
Lo k vull dir en el caxo text k e fet es: 1- de què puc parlar amb ell? (Deures no, no anem a la mateixa classe)
2- Li agrado? O com u podria saber?
3- com puc atrevirme a parlarli en persona?
4- Que puc fer respecte als nervis?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
1. Podeu parlar de moltes coses, ja que teniu la mateixa edat! D'alguna cosa que hagi passat al cole, dels vostres hobbies, del que heu fet el finde...
2. Em sap greu, però des del consultori no et podem dir si li agrades o no!Això només ho podràs saber si li preguntes a ELL mateix, no creus?
3. Hauràs de ser valenta, i sobretot pensar fins quant estàs disposada a esperar... Se que no és fàcil llençar-se, però tampoc ho és haver d'estar sense parlar-hi, no creus?
4. Els nervis són normals, i cal viure'ls com a tal. Quan algú ens agrada, què hi ha de dolent en posar-se nerviós? Vols dir que estem vius i que sentim :) Si t'hi pares a pensar, és una sensació diferent i especial, però no té perquè ser negativa.
Espero haver estat d'ajuda!!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat