Anónima
Anónima
Any: 2001
Comarca: Alt Penedès
Data: 17/04/15 18:54
Enamorada!...
Hi ha un noi que el coneixia de vista al institut y un dia em va obrir y vam parlar y vam quedar per liar-nos, vam quedar y després d'aixó no em va parlar més y un amic seu em mira malament cada dia quan passo. que faig? tots els nois em fan el mateix
InterPersonal
InterPersonal
Data: 07/05/2015 20:43
Hola!

Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs sap greu però els lios a vegades comporten aquestes situacions després...depèn de com sigui l'altre. SI ho vols evitar espera una mcia a liar-te i coneix una mica més la persona . Així sabràs si te'n pots fiar o no per seguir tenint relació i xerrar després.

A més, també si ets tu la que tens ganes de parlar, parla-li tu, no esperis a que sigui ell.

Endavant

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.