Tema d'amor
Fa casi 2 anys que em 'mola' un noi, crec que estic enamorada, no ho se. Ens em liat moltes vegades pero sense que ningu ho sapiga y a mi m'agrada molt aquest noi y m'agradaria sortir amb ell. pero ara té novia y no soporto veure'ls cada dia morreandose'' :( i quan ha ell li dona la gana dons em parla pero solament vol quedar pero liarnos una altre vegada y yo per tonta li dic que sí. portem així 2 anys no se que fer. tinc 14 anys. que puc fer? Esque com m'agrada, doncs no hem surt de dir-li ' vete a la mierda' cada vegada q em voll
InterPersonal

Hola anònima
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres! la teva situació és complicada, ja que per una banda no t'agrada com et tracta, però per l'altra també tens por de perdre'l, oi?
Crec que has de prendre una decisió. Ell ja t'ha demostrat quin interès té en tu i difícilment canviarà. Ara et toca a tu decidir si acceptes o no acceptes aquestes condicions. Tots ens mereixem sentir-nos estimats i, sobretot respectats. I en aquest cas, tinc la sensació que ell no et respecta gaire, ja que només està disponible quan ell vol.
Sé que és difícil la decisió, i també dolorosa, però has de ser tu mateixa la que decideixi quan de temps vols allargar aquesta història. En el moment que decideixis posar punt i final, intenta distanciar-te i evitar el contacte amb ell. Envolta't de les teves amigues i dedica't un temps a tu mateixa i a cuidar-te.
Una abraçada bonica.
www.consultajove.cat