Masturbació
fa dies em vaig ficar el dit a la vagina pero no entra y em fa por fer-me mal, que puc fer? y si quan ho fagi la primera vegada no hi entra el pene??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la vagina has de saber que:
- És molt flexible i adaptable, de manera que segur que hi entra un penis (pensa que està pensada per a que surti un bebé!)
- Si una noia no està excitada, difícilment podrà introduir alguna cosa a la vagina si no té pràctica. No s'ha de forçar, ja que pot fer mal com tu dius.
- Una bona opció és agafar un mirallet i observar els genitals: com són, quines parts hi ha, on està la vagina... Així coneixem millor el nostre cos!
- Amb pràctica, una noia pot localitzar ràpidament la vagina i posar-se en segons un tampó per exemple, i sense sentir cap mal :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat