PREGUNTESSSS
hola voldria saber 2 coses
primera si8 et masturbes la regla et pot para
esque mi un dia en vaig masturbar i la regla el dia que n tocava no hem va venir i en va venir 2 dies mes endevant
tambe jo en masturbo amb una corda en voltada a la cardira i una pilota a baig de les cames aixo pot ser que estigui ambaraçada HEM PODRIEU DONAR UN METODE PER MASTURBARME
SEGONA tambe per tindre relacions sexuals si tu no et vols posar el penis que et tens de posar?
una juguina especial
o tameb es pot posar un retolador pot tindre les consequencie de ambaraç
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et responc a totes les coses:
1. No, la masturbació no influeix en el cicle de la regla. Si va retardar-se, segurament es deuria a les hormones (no sempre és regular del tot!)
2. No he acabat d'entendre què fas per maturbar-te: és tan senzill com acaronar els genitals, en un moment d'intimitat, i que puguis pensar en alguna cosa que t'exciti o t'agradi!
3. A la vagina només s'han d'introduir parts del cos (un penis, dits) o una joguina específica per això. Un retolador, com tu dius, pot ser perillós (sobretot per la tinta que conté). Masturbar-se no fa que una noia tingui problemes després per quedar-se embarassada.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat