Els pits
Hola! dons veuras, tinc 15 anys i tinc no tinc els pits iguals, és a dir, els mugrons no estàn iguals (si fesim una línea recte entre ells no estarien iguals).
És normal? I si no es normal, que puc fer?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!!
Responent la teva consulta, difícilment trobarem a una dona amb els dos pits exactament iguals, podem tenir un pit una mica més gran que l'altre, podem trobar mugrons més grans o més petits, mugrons que no estan exactament a la mateixa alçada, etc. I això també fa el cos femení especial!
No és res dolent, i és normal.
Quan és un problema? Serà un problema si aquestes asimetries fan que la persona limiti la seva vida afectiva i sexual, no relacionant-se amb altres persones per por a no agradar o per vergonya.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL