Primer cop...
Hola!
Tinc un problema amb la meva parella. Portem 6 mesos junts i ell creu que ja es hora de provar coses noves, però jo no sé si estic preparada... El problema es que apart de que hem fa "cosa", hem fa por de que després d'haver-ho fet hem deixi o algo...Que faaaaaiiggg???? O.o
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Si no ho tens clar i no et sents encara preparada no tens per què fer-ho ja. Encara que ell se senti ja preparat ha de respectar el teu ritme. Has de tenir en compte que ningú hauria de deixar-te per haver-ho o no haver-ho fet amb aquesta persona. Per tant, nosaltres et recomanem que t'ho prenguis amb calma i que no et vegis forçada a fer res que tu no vulguis. Parleu-ne, la comunicació entre la parella és molt important. No vulgueu córrer, experimenteu d'altres coses i quan estiguis preparada tu mateixa ho sabràs.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per la confiança!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat