Una situació complicada...
Bon dia! Primer de tot dir-vos gràcies per tenir un consultori. Ens ajuda moltissim!
En segon lloc, explicar-vos el meu problema. Dire noms per que així m'es més fàcil explicar-ho.
Tot va començar fa unes dos setmanes o així. A mi m'agrada moltissim un nen, en Jan, pero ell te novia, la Júlia. Be, fa unes setmanes el Jan tontejava molt amb mi i m'enviava moltes indirectes, com per exemple: Crec que t'allaré amb la Júlia..etc. Ell sap que m'agrada. Clar, jo, com que tontjava tan amb mi, em vaig fer il·lusions. Fa una setmana, la germana bessona de la Júlia, la Paula, es va liar amb el Jan. I la Júlia això no ho sap. Jo havent-me assabentat em sento culpable de no dir-li a la Júlia, pero es que el Jan i la Paula som molt amics meus i no els voldria perdre per res del món.
Tambè tinc un altre problema. Com puc oblidar-lo? Per que jo ser com es ell respecte a les relacions. Si es pot liar o pot estar amb tres a la vegada s'hi està i mentrestant tontejan amb altres. Jo no vull que em faci mal, per que la veritat ja m'en a fet.
Moltes Gràcies per escoltar-me, ho necessitava. Ah, i perdò pel "rollo"!
InterPersonal

Hola Claudieta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sembla que aquest noi no té gaire clar amb qui vol estar, oi? Pel que expliques, tu ja has decidit que no és el tipus de persona que vols com a parella, i això és molt important!
Per oblidar una persona és important posar distància, si no pot ser física, que sigui virtual. És a dir, deixa de seguir-lo a les xarxes socials i evita tenir moments on estigueu sols. Comença a fer coses amb altres amics i amigues i veuràs com mica en mica deixarà de ser el centre d'atenció....
Et deixo amb aquest article d'adolescents.cat:
Una abraçada!
www.consultajove.cat