no suporto els meus pares ! super urgent:(
tinc un greu problemaa:(
els meus pares em fan la vida impossible :
vaig suspendre un examen de socials amb una nota baixissima 1,8( mai havia tret això, acostumu a treure 6 ,7 ,8 ... i algun cinc) el cas es que em diuen que no vaig estudiar gens i aviam tampoc molt però si que m'ho vaig mirar ... i no sé com he pogut treure això la veritat . El problema està en que em volen canviar de cole per la meva actitud inclús ja han portat els papers a l'escola i tal i pff jo no vull marxar i apart m'han castigat sense vacances sense fer esport sense mobil... i no sé que fer ho trobo una mica fort tot això per un examen aviam diuen que és per la meva actitud pero jder cal tot això ? pff no sé que fer per arreglar-ho consells plis :( graciees
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que puguis estar enfadat, però has d'entendre que segurament els teus pares estan preocupats. Pel que expliques, la teva actitud ha canviat i ara ja es comença a reflectir en les notes. És molt possible que vulguin posar fre i evitar que els suspensos s'acumulin.
Intenta calmar-te i parlar amb ells. Explica'ls com et sents i intenteu pactar i negociar algun punt. Segurament ells et demanaran més implicació amb els estudis i per tant, hauràs d'assumir una part de responsabilitat. Poseu-vos un termini (fins a final de curs, per exemple) per poder valorar si hi ha hagut el canvi d'actitud o no.
Sé que no t'agradarà el que et diré, però està a les teves mans. Així que agafa aire i posa-hi esforç! És el teu moment, i ara et toca demostrar que assumeixes la teva responsabilitat.
Molts ànims!
www.consultajove.cat