Coll
hola, tinc 12 anys. Agrairia que m'ajudessis a solucionar un problema. Tinc un coll molt alt, quan camino semblo una girafa... Però, el cas, es que tinc dos ossos al coll, perquè tinc el coll molt prim i tinc dos ossos que foten fàstic. El cas es que ja arriba l'estiu i a l'estiu es porten samarretes curtes o tirants. Llavors, doncs es veuen els ossos, ho passo malament, no se que puc fer per taparme'ls. La gent m'anomena "lacuchillos" ho passo malament, i no se que fer! Clar, calr... No emp ficar un bufanda per tapar el coll perquè es l'estiu!! Que faig? No vull fer fàstic a la gent. Ajudaa!!!
InterPersonal

Hola anònima!
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot deixa de pensar que fas fàstic a la gent! Si nosaltres no aprenem a estimar-nos, és difícil pensar que els altres ens poden estimar i per tant, sempre ens situem en una posició inferior, donant poder als altres per fer-nos mal. No ens coneixem, però estic segura que hi ha persones que els agrada aquesta part del cos!
Et demano que facis un exercici, no serà fàcil, però és necessari: estigues dues setmanes ensenyant el coll. Tu fes el teu dia a dia normal, però procurant ensenyar sempre el coll. I ves anotant mentalment quines reaccions hi ha al teu voltant.
Quan hagin passat 15 dies (és important que siguin 15 dies!) fes una valoració sobre si ha canviat alguna persona del teu entorn. És a dir, si has perdut alguna amistat o ha canviat alguna cosa pel fet d'ensenyar el coll. I explica'ns-ho!
Una abraçada!
www.consultajove.cat