Preocupada
Hola, tinc 12 anys a l'agost faré 13. El cas es que hi ha un nen que m'agrada però jo a ell no... La meva companya em diu que em mira a classe, però es burla de mi, em diu caraplana, 4 ulls, guarra, zorra...etc es un nen que no em convè perquè treu males notes, sempre porta roba d'aquesta xula...etc es un nen que no en convè, tothom ho diu. Fins i tot els meus pares! Jo vull oblidar-me d'ell, però no puc. Què puc fer més no estar enamorada? Ajudaaa! Gràcies, petons!!😘😘😘
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la teva confiança i per explicar-nos el que et passa.
Quan ens enamorem és molt complicat deixar d'estar-ho però pensa una cosa, pensa en el que veus i el que diu de tu, si t'insulta i et menysprea creus que et mereix? Encara que el cor et digui una cosa si una persona et tracta malament, et diu "guarra", "4 ulls", "caraplana", etc... no has de dedicar-li ni un minut més del teu temps, encara que costi!
Ocupa el teu temps amb amigues, amb fer coses que t'agradin, en fer activitats en les que t'ho passis bé i poc a poc ell deixarà d'estar present en els teus pensaments.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat