dolor!
hola, primer de tot, moltes gracies per ajuudarme! El meu problema es que quan manteng relacions sexuals amb el meu novio, sentu un dolor a la panxa i avegades tinc que dirli a ell que pari perque no ho puc aguantar, tinc molta por perque nose que es :S Em podries ajudar siuplaaau! Graciies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Responent la teva consulta, pot ser que al haver-hi la penetració el penis toqui el coll de l'úter. Això pot passar si teniu penetració quan encara no estàs massa excitada i l'úter encara no ha pujat i està en posició relaxada, no excitada.
L'ideal seria que proveu a jugar a altres coses, no només a la penetració i augmentar el teu nivell d'excitació. També podríeu provar diferents postures i veure amb quina et sents millor i quina t'excita més.
Com a consell, sempre que hi ha dolor, recomanem que aneu al ginecòleg per tal de descartar possibles dificultats físiques.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL