Amoors. 16 d'abril a les 19:46
Hola!!
Bé, ja fa casi un dos que surto amb un noi. Sóc molt feliç amb ell, i l'estimo molt. El problema es que aquest noi és l'ex d'una amiga meva. Van tallar al setembre del 2014, és a dir, fa 7 mesos més o menys. Ella diu que se li fa raro, molta gent diu que és de mala amiga sortir amb aquest noi, d'altres diuen que no està del tot bé, però no es pot lluitar contra l'amor, no decidim de qui ens enamorem. Jo penso que si a ella li és igual, no passa res. Ho he parlat amb ell, i em diu que no faci cas, que no passa res per que estiguem sortir tot i que ell hagués sortit amb una amif¡ga meva. També cal dir que ell i jo ens portàvem molt bé, i a mi m'agradava, però ell va sortir amb la meva amiga. Ell i jo vam deixar de parlar-nos, i des de que vam tornar a parlar, em vaig re-enamorar de ell.
Creieu que no hauria d'estar sortint amb ell? No penso deixar-lo, però vull tenir una opinió d'algú que no sigui del meu entorn.
Moltes gràcies i petoons!!
InterPersonal

Hola Ari,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Està bé que demanis l'opinió dels altres, però és important que tu estiguis convençuda amb la teva actuació. Pel que em dius, la teva amiga ja ho sap i tot i que diu que se li fa una mica estrany (és completament normal), tampoc s'ha enfadat. També n'has parlat amb la teva parella i tots dos esteu a gust junts, no?
Llavors.... quin és el problema? Com tu dius, no podem amagar els nostres sentiments, però a vegades podem fer mal amb les nostres accions i has actuat molt correctament parlant-ne amb la teva amiga. Et felicito!
Així que.... a disfrutar de la vostra relació!
www.consultajove.cat