Quan em masturbo perdo plaer....
Hola, sóc una noia de 13 anys i en masturbo des dels 10 anys... Es normal? A més a més mai m'he arriba te a ficar els dits pero quan frego molt fort i molt rápidament el clirotis contra el llit perdo el plaer de cop.... Es normal aixo? Es k es de cop, estic molt eccitada i de sobte senva tot... Ajuda siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si llegeixes el consultori, hauràs vist que la masturbació femenina és una de les consultes més habituals que tenim, i sabràs que no cal introduir res a la vagina per a sentir plaer i gaudir! Les noies tenim el clítoris i a través de la seva estimulació podem sentir molt de plaer i arribar a l'orgasme.
Si perds l'excitació de cop, ens preguntem si és que ja esperes el que passarà o si és que canvies d'estimulació i fas que el teu cos necessiti un altre cop arribar al punt d'abans de "perdre" el plaer que havies aconseguit. Prova a seguir l'estimulació constant o canviar la pressió i/o el ritme.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat