Mansturbació
Hola! Tinc 14 anys i m'agradaria arribar a l'orgasme mansturbant-me , però nose com fer-ho. Sempre que llegueixo els consells de diferents llocs no me'n surto.
Podrieu dir-me com fer-ho?
I una altre pregunta, per tenir moltes ganes de mansturbar-me o arribar a l'orgasme, no sóc una desesperada, veritat?
Espero que em contesteu aviat!!
Gràcies, un petó.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No ets cap desesperada, ets una noia curiosa amb interès per la sexualitat i això no és res dolent, tot el contrari!
Per a arribar a l'orgasme masturbant-te primer de tot has de conèixer el teu cos. El millor és que primer agafis un mirall i busquis una imatge dels genitals femenins per internet (un dibuix millor). Del que es tracta és que mirant el reflex dels teus genitals en el mirall, detectis totes les zones.
Quan detectis les zones el que has de fer aleshores és acaronar la zona del clítoris i els seus voltants i anar descobrint aquells moviments que et produeixin més plaer. Veuràs que poc a poc aniràs descobrint què t'agrada i què no t'agrada, però és un procés d'autoconeixement, per tant, poc a poc!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat