nose que dir😞
Hola, es meus pares estan separats pero ma mare des de que el.meu pare marxat de casa esta insopotable amb mi, jo un dia a la semana vaig a dormir amb ell i el diumenge el passo amb ell i la seva novia, nose si ma mare esta enfadada per que vagi amb la seva novia pro encara que fos aixi no hauria de pagar-ho amb mi perque normalent per la minima tonteria que fasi que pasi a casa sempre tindre jo la culpa i el meus germans mai la tenen...
Un dia li vaig dir al meu pare de passar mes temps amb ell com unes semanes amb ell i unes altres amb ma mare pro em va dir que no era possible per temes economics i es va a posar a plorar... Magradaria tornarli a dir i dirli que jo madapto a lo que sigui pro no vull veurel plorar un altre cop.
Avegades aixo mafecta perque em castigo jo mateixa per les notes i tal ja que a ma mare se li dona igual jo ja no.se que fer ja que ma mare sol em castiga per tonteries pero per lo que mauria de castigarno ho far en canvi mon pare si que ho fa vull anar amb ell pro no se que dir 😞
Gracies per llegir tot aixo
Perdo per les faltes 🙈
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La situació que expliques és una mica delicada. Quan els pares se separen cal un període d'adaptació on cadascú torna a trobar la manera de relacionar-se com a família. Dóna-li una mica de temps a la teva mare i parla amb ella. Explica-li com et sents i què podria fer ella diferent.
Pel que fa a viure amb el teu pare, segurament ja n'han parlat amb la teva mare i van intentar prendre la millor decisió per tots.
Procura donar una treva a la teva mare, fes-li propostes del què t'agradaria fer amb ella i intenta passar algunes estones juntes. Així potser trobareu moments d'intimitat i complicitat.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat