es veritat que les noies ''empollones'' son menys atractives?
hola, tinc casi 17 anys i sempre he sigut ''l'empo'' de la classe
hi ha hagut mes d'una vegada que m'han dit que soc guapa i que li agrado a un noi pero que aquest no em demana per sortir perque soc ''empollona''. i que m'han dit que soc menys atractiva per ser ''empollona'', i que si traies pitjor notes ''molaria'' mes. obviament no els hi he fet cas i he continuat estudiant, pero... es veritat?
per exemple, a les series (tambe al Disney, tots hem tingut infancia ^^) sempre fiquen al empollon com a una persona introvertida, insociable, tancada, friki, mal vestida, lletja, amb pocs amics, fora de les xarxes socials, que mai te parella...
jo no em veig aixi de malament, crec que vesteixo be, m'agrada el meu fisic, tinc seguidors i likes a instagram, tinc amigues i m'agrada quedar i coneixer gent nova
pero es veritat que per la resta de la gent som aixi? menys atractius...?
moltes gracies i perdo per les faltes ( i aixo que soc empo jajaja)
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Evidentment que no!! Ser atractiu o no, és una qüestió d'actitud. Tu mateixa ets conscient que et veus bé, que tens amics i que t'agrada la vida que portes, no?
Doncs segueix igual perquè és la manera de sentir-se a gust amb un mateix.
També et diré que cada vegada les dones preparades i, sobretot, autònomes (és a dir, que no necessiten una parella per ser felices) són les que atrauen més. Perquè són persones que saben el que volen, que lluiten per aconseguir-ho i també saben com ser felices i passar-s'ho bé!
Així que, oblida't de les series de Disney i continua amb la teva vida real, que sembla molt més interessant i divertida ;)
Una abraçada enorme!
www.consultajove.cat