POR A PERDRE'L (AMOR)
Hola Adolescents.cat!
Hi ha un noi que em torna boja,i no se si jo a ell també. El cas es que encara no hem quedat, només parlem per facebook, de moment tot va bé, m'he fet molt amiga seva, estic boja per ell. Cada vegada que veig una notificació de que m'ha enviat un misatge somric com una tonta. Hem fet Skype.
El cas és que no vull dir-li que m'agrada i em torno boja per ell per por a perdre l'amistat que tenim, ademés, diuen que si a un noi el tractes amb molt "d'amor", ell es podría espantar i anar-se'n... QUE FAIG?!
Ademés ell es 3 anys més gran que jo i això avegades em fa dubtar. Però es que ell no sap res d'això, es pensa que es un mes, i no es aixi, i magradaria que cuan quedesim li agrades i poguessim arribar a algu mes, seria molt perfecte tot. pero es que TINC POR A PERDRE'L (no sé si s'enten molt pero es que no se com explicar-ho)
InterPersonal

Hola Shana2000,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Benvinguda al món del flirteig! És molt normal que tinguis aquesta por i aquests nervis en conèixer la seva reacció. L'única manera de saber si li agrades és demanant-li.
Recorda que no has de fer res per agradar-li. Si li agrades serà per com ets i no podem fer res (per sort!) per obligar algú a enamorar-se de nosaltres. Així que si quedeu, intenta ser natural (si estàs nerviosa, li pots dir, no passa res) i mostrar-te com ets. No tinguis pressa i ves veient com evoluciona tot.... Ja veuràs com sense adonar-te'n la relació s'anirà fent més propera o més distant.
Per tant, de moment queda amb ell i aneu-vos coneixent cara a cara... i deixa que tot evolucioni.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat