Sexe a l'escola
Bon dia, crec que tinc un problema molt greu.
Em penso que estic enamorada del meu professor de biologia. Aquest home té 25 anys i jo en tinc 17. Es un home jove, educat, sexy, català i molt divertit. Cada vegada que entra a classe em posa nerviosa intento no exitar-me pero es impossible. L'altre dia ens vem quedar sols al acabar la classe, em va preguntar sobre un treball que no havvia entregat, em va mirar intimidant-me i em va dir amb una veu molt sexy, que no passava res ja que era especial i la seva prefe. Em vaig posar sobre la taula (no tinc nidea perq ho vaig fer) i vaig intentar seduir-lo fent-li caricies i tocant-li la seva barbeta (oh si), ell, em va tocar els llavis exoticament i em va dir desebut q no podia fer aixo amb una alumne encara q tingues unes ganes terribles.
Semblarà una historia de peli pero no, jo l'he viscuda. SISPLAU AJUUUDA! m'estic enamorant i vull el seu penis.(no soc una pervertida)
Elena Crespi

Hola Patata,
em sap greu dir-te que si realment el teu professor va fer això, et trobes davant d'una situació d'abús. Per tant, encara que tu estiguis enamorada, el que el professor senti per tu (et digui el que et digui) no pot ser verídic.
Ves amb molt de compte perquè és molt normal enlluernar-se i enamorar-se d'un professor però la resposta que ell ha tingut amb tu pot ser una senyal d'alarma.
Pensa que el que ha fet és denunciable ja que és il·legal.
Sobretot, intenta no quedar-te sola amb ell ja que no sabem que podria fer-te.
Inclús et recomano que comentis això que t'ha passat a casa.
Vigila molt!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat