Me aburre todo
Hola soy Carpediemnadia como alias. Desde hace un tiempo he estado notando en mi misma que todo lo que hago y con todo el mundo con el caul voy me aburro, hago una cosa y me aburro no noto nada de especial, y esque el problema esta en que yo siempre estoy feliz y me gusta reir solo que a veces no todo el mundo tenemos esos buenos dias, pero esque siempre que salgo con mis amigas el finde semana a dar una vuelta pues en todo momento me aburro, estudio y me aburro, veo la tele y me aburro, y me preguntaba si era una enfermedad o algo normal. NECESITO AYUDA, YA QUE ESTE VIERNES SALGO Y QUIERO QUE ME DEIS CONSEJOS PARA QUE HACER.
InterPersonal

Hola Carpediem,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Em sap greu arribar tard a la teva consulta.
Aquests canvis d'humor que expliques són força habituals durant l'adolescència. Es tracta d'un dels "efectes secundaris" de l'adolescència. No és fàcil que un mateix s'adoni que no té el mateix humor que fa una estona, i per tant, et felicito! No hi ha cap remei per solucionar-ho. Simplement conèixer-se i inentar donar-li poca importància. Procura treure les paraules "mai" i "sempre" del teu vocabulari i ser una mica més concreta: "a vegades" o "sovint" o "3 dies a la setmana".... si ho fas així no sentiràs que tot és tan negre, ja veuràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat
Laia Sala