Que puc fer?
Hola :)
Fa uns dies que quan em miro all mirall em vec grassa i nose que fer m'agradaria aprimar-me uns quants kilos em podeu ajudar siusplau nose que fer ni com diru els meus pares :(
Moltes gracies petons
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir la teva preocupació amb mi. Entenc com et sents, quan una persona no es troba bé amb si mateixa pot arribar a passar-s'ho molt malament. El millor que pots fer per sentir-te millor és parlar de com et sents amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però veuràs com t'entendran i t'ajudaran a sentir-te millor. Busca un moment en el que estiguis prou tranquil.la per dir-los i no tinguis vergonya, ells van ser adolescents com tu ho ets ara i t'entendran molt millor del que t'esperes, així que t'envio molts ànims per a que donis el pas i parlis amb ells! Un petó molt gran!!