cacao mental
Hola, gràcies pel que feu, és de molta ajuda!
Bueno, basicament el meu problema és que em cauen molt bé els nois i tinc bastants amics nois i no sé com ho faig que sempre molts d'ells s'acaben enamorant de mi i jo m'acabo enterant i tota la situació és molt incòmode. No és la primera vegada com he dit, però avui m'he enterat de que li agrado a un amic meu que es podria dir que és dels meus millors amics, confio molt amb ell i tot però quan m'he neterat (no m'ho ha dit ell han sigut amics seus) jo he com sudat perque no sabia com reaccionar però es que va a la meva classe i no se que fer. No el vull perdre com a amic perquè em cau molt bé però tampoc vull sortir amb ell perquè no m'atrau d'aquesta manera i no sé com dir-li perquè no vull que s'enfadi i canviin les coses. Què puc feer?
Anissa Ouali

Hola MeanGirls!!
És impossible obligar-se a sentir o no sentir alguna cosa per algú. Al teu millor amic li agrades, però a tu no, això pot fer que la relació d'amistat canvií però no té perquè acabar-se.
Desconec si amb altres nois, has pogut parlar, però com tu dius, és el teu millor amic, intenta parlar amb ell, preguntar-li si ell sent això per tu (tu han dit els amics no ell), no cal entrar amb la pregunta directament, pots dir-li que has sentit cert comentaris i que t'agradaria aclarir-ho amb ell.
Pensa que si no parleu, però tu creus que a ell li agrades, la teva manera de ser amb ell canviarà, i allà segurament la vostra relació d'amistat. la decisió és teva, però seria important poder parlar amb ell, ja que ni tan sols saps si és veritat.
Un petonas enorme!! Ànims!
Anissa Ouali, @AniOuali