Vull recuperar a la meva amiga!
Hola!
El cas es que vaig començar un nou cicle formatiu a un altre poble d'on visc i vaig coneixer molta gent. Em vaig fer molt amiga d'una companya de classe, fins i tot podria arribar a dir que ha sigut la millor amiga del mon, ja que a ningu he deixat entrar a casa a dormir i amb ella ho vaig fer, inclus es va quedar un finde sencer.
Pero tota la amistat que teniem la vaig cagar, ja que vaig deixar de parlar-li per una tonteria relacionada a terceres persones. Jo fins ara he estat completament sola i sense sortir de casa ja que no tinc mes amigues amb qui confiar i encara que vulgues no serien com ella... Vaig ser burra i amb el meu absurd orgull no era capaç de demanarli perdo.
Després de 5 mesos, vaig llegir les nostres anteriors converses, quan parlavem hores i hores pel facebook.
Vaig decidir-me en escriureli un missatge, bueno, mes que un missatge li vaig escriure la biblia, dienli tot lo que sentia i demanant-li mil perdons.
Em va contestar dintre de 2 dies, em va dir que ara te una vida diferent, que mai me retiraria la paraula i que podem ser amigues pero que no sera tot com abans. Vam estar parlant i estava realment molesta de tot lo que li vaig fer, i jo dienli perdo mils de vegades i ella em deia que ara ja no sera igual que abans... Encara que jo li vaig dir que jo faria lo possible per recuperarla
Quan la veig a classe, després de la conversa, intenta evitar-me. Se'n va per altres camins per no trobar-me, ja que sap que jo si la veig li dire un "bon dia" amb un gran somriure.. Al facebook intento que em fassi alguna senyal de vida, li dono me gustes a les fotos i als seus estados.. Pero ella no mels torna..
QUE PUC FER? Ja no se que fer per a que tot sigui com abans! Realment m'importa i vull recuperar-la... Encara que tampoc vull agobiarla ni obligar-la a res...
He de afegir, que soc molt vergonyosa, i que em fa molta vergonya parlarli després de lo que li he fet... Nose com fer-ho! Quan la veig me fico realment nerviosa sense saber que fer...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents...sap greu quan algu s'allunya. De totes maneres penso que tu has actuat molt bé. Si sents que t'has equivocat està bé qeu li hagis demanat disculpes. De totes maneres sembla que ella ara no vol o no pot acceptar-les. Tot i que ho has intentat de mil maneres ella diu que no.
Potser necessita temps. Quan els relacions encessiten oxigen per curar-se, cal donar-els-hi. Si la eprsona torna voldrà dir qeu erem relament importants, sinó, docns que potser no ens estima tan..És dur però tu ja has fet el que havíes de fer.
Hi ha molta gent al món. No estàs sola. Independentment de qeu ella torni o no, a la vida hem d'anar sumant gent! Confia en tu i veuràs com és més fàcil viure envoltat de més d'una persona! Dóna't la oportunitat d'obrir-te! Fés cada dia petites cosetes per aproximar-te als altres, un petit petit canvi cada dia n'hi ha prou ( pot ser un somriure a algu nou...etc)
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat
Lu
No sé, no sé... quant més temps li dono més s'allunya!
Sé que hi ha molta gent... Pero de veritat que la vull recuperar. Ho sento de veritat perque fins i tot ploro per ella!
No se'm dona be relacionar-me, no se perque a la gent acabo caient-li malament, pero amb ella era diferent, perque erem iguals les dos. Sé que si jo fos ella, faria el mateix!
No se t'ocurreix alguna manera per recuperar-la de manera ràpida? Mentres ella esta tan tranquila i fent que passi el temps jo estic patint realment!