Que em passa?
Hola bona tarda, tinc 18 anys, porto unes setmanes una mica "rallat" per temes amorosos, t'explico; jo per allà 2012 estava amb una noia sortint, tot perfecte, amb ella la vaig perdre i vam fer de tot, ella va marcar un abans i un després a la meva vida, fins que al estiu de 2013 la vaig deixar, per tonto, encara no se per que la vaig deixar, i vam perdre el contacte, ja no ens parlem ni res, i a dia d'avui estic amb una altre noia sortint però fa dies que es com que la trobo a faltar (a la primera), que no sé per que no està a la meva vida, és molt difícil d'explicar, jo estic bé amb la d'ara, pero trobo a faltar a la primera, i no se si és que la vull a la meva vida, com amiga o com sigui, o que la vull com algo més.
Perque clar, com ja he dit abans ella va marcar un abans i un després a la meva vida i ara no som res, tot i que vam parlar fa ara mig any i ens portavem bé, fins que un dia ja vam deixar de parlar, i és per aixó que he optat per consultar-lo aquí, perque no sé que em passa ni tampoc se que fer, pot ser deuria parlar-li a ella... pero és molt difícil, no se com entrar-li, i a més, que pensaria la meva noia d'ara? estic fet un cacao...
Moltes gràcies per la seva atenció i bon dia.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents...Primer de tot et recomano que intentis escoltar i esbrinar què sents. Si sents qeu tenir al cap a la primera no et deixa concentrar-te en la relació o si nome´s es tracta d'un moment de que trobes a faltar a l'anterior però res més.
Se amics dels ex és complicat. no impossible, però cal que passi un temps per a què la relació pugui prendre un aire d'amistat. També és cert que ser amic d'un ex no vol dir liar-nos, vol dir amics i prou. Si sents que tens ganes de fer-li petons, de compartir intimitat,etc, pot significar que els teus sentiments encara són d'amor.
Dóna't uns dies o un temps per escoltar-te i saber què e´s el que sents abans de fer un pas. També epr poder respectar a la nòvia d'ara. Quan ho tinguis clar ho hauràs d'afrontar. Si segueixes amb la d'ara endavant. Si trobes a faltar a l'anterior, hauràs de ser sensat i valent i fer el pas d'estar sol si sents que t'has d'aclarir o deixar la relació per a què l'altre persona pugui renovar la seva vida.
Endavant!
Eli AUlet www.interpersonal.cat