Tinc un problema?
Hola,
Sóc una noia de 14 anys i crec que tinc un problema. Em masturbo constantment i sempre estic pensant en el sexe. Des de que vaig veure la pel·lícula "50 sombras de Grey" estic obsesionada amb el sexe dur i intens. Em paso el temps lliure veient porno i fent-me fantasies amb el noi que m'agrada que té 19 anys. No sé si és gaire normal. Hi ha molts casos com el meu o és que estic desesperada.
Anissa Ouali

Hola Tikitiki!
Potser que aquesta "obsessió" sigui més fruit de la curiositat i les ganes, que no pas res estrany (no es tracta de si hi ha més casos com el teu, ja que cadascú és diferent).
Fixa't si estàs més angoixada o nerviosa per algun altre situació i la manera de entretenir-te és amb el sexe.
Intenta no anar tan ràpid i descobrint allò que t'agrada, abans de anar cap al sexe dur.
Amb altres temes, els vius amb la mateixa intensitat?
com veus no hi ha una resposta clara, ja que hauríem de tenir en compte altres factors per saber si hi ha algun problema o no.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali