Parella
Hola tinc gairebé 16 anys i portu 4 mesos amb la meva parella. Desde fa ja temps que els dos ens estimem molt peròjo desde el primer mes li deia que no la volia perdre perquè és la primera noia que m'agrada aixi... Ella sempre m'ha dit que no em perdrà mai i que ella vol tenir un futur clar amb mi... Però jo a vegades em sento insegur o em posu gelos d'altres nois i ella em repeteix que no em preocupi... Que puc fer per no sentir-me tant insegur? Gràcies :)
InterPersonal

Hola cat99! Sóc l'Elisabet AUlet. psicòloga d'Interpersonal
Et felicito epr la consulta. És molt important poder pensar sobre les coses que volem millorar.
La veritat és qeu en l'amor tots ens sentim una mica insegurs, i també està clar qeu ho volem millorar. A l'amor s'ha d'anar confiant. A estimar se n'apren estimant i a confiar també se n'aprèn confiant. Sembla fàcil,oi' docns ho e´s, però e´s un procés.
Està molt bé ja com ho fas! i e´s qeu parlar amb la aprella i transmetre de tan en tan com ens sentim i els nostres debilitats fa que al relació s'enforteixi.
Per altra banda, també considera qeu no tens motius reals, sinó que és fruit de tu mateix. Això hoh auràs d'anar treballant. Fixa't en què e´s el que et fa tenir por de perdre-la. Confia en les teves fortaleses i tingues ben en compte tot el qeue t fa sentir orgullos de tu mateix.
També hi ha una altra cosa. Potser estaràs amb ella tota la vida o no, eprquè les parelles per sempre no els podem assegurar, però disfruta del present. Com es fa? docns cada cop qeu se't passin aquests pensaments pel cap, els hi plantes cara i els hi dius qeu prou! qeu de moment la realitat et diu que tot va bé. Si vas practicant veuràs com ho aconsegueixes!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat