Es normal sortir amb un noi de quatre anys mes gran que jo?? Que puc fer per que noti la meva existencia??
Hola!! Em presentaré, em dic Gemma i tinc dotze anys.
Aquest any els de quart, han fet intercanvi amb uns italians. Resulta que hi ha un noi que no se ven be si m'agrada.Ell, no sap ni que existeixo. Cada cop que el vec amb la noia que l'hi ha tocat a l'intercanvi emb fico gelosa, pero torno a repetir que no se si m'agrada.
Un dia emb vaig enamorar i vaig sentir les papallones aquelles que sents quant t'enamores.
Estic realment enamorada? Si es així, com puc fer de que noti la meva existencia? Al ser timida em trabo amb les paraules, semblo rara i a sobre, tartamuda. De que puc parlar?? Si tingues alguna minima possiblitat, seria normal que sortis amb un noi quatre casi cinc anys mes gran que jo??
Petonets, i perdó per les faltes!!
InterPersonal

Hola Marionna,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades tenim molta pressa a etiquetar els nostres sentiments. Si tu no estàs convençuda de si t'agrada o no, dóna't el teu temps. Deixa passar uns dies i observa't a veure per on passes. És molt possible que una persona més gran que nosaltres ens atregui, però això no vol dir que n'estiguem enamorats (recorda que per estar enamorat d'algú és necessari conèixer-lo). Per tant, no et precipitis i deixa que vagi fluïnt.
Pel que fa a la diferència d'edat, el problema no són els anys, sinó la diferència en la situació vital. És a dir, possiblement els interessos que té aquest noi són diferents als teus degut a la diferència d'edat i al moment en què viviu.
Espero haver-te resolt els teus dubtes!
Una abraçada
www.consultajove.cat