no l'aguanto!
aquest any, ha entrat una noia nova a la classe. i la veritat es que no la suporto, el problema no es que no em caigui be a mi, sino esque no li cau be a ningu!!
A vegades esta sola, i em fa molta pena, i li acabo dient que vingui amb nosaltres. pero ho acabu pagant jo. no vull ferli passar una mala epoca, i mes sabent que mai ho ha tingut facil. li feien bullyng i aixo em fa pena, i sino em sentu culpable. pero no l'aguanto. ja nose que fer i esque cada cosa que fa la caga mes. vem quedar per fer un treball i no va apareixer perque volia aprofitar la platja! em fa molta rabia. que puc fer?
a mes es pensa que em cau be, soc la que li cau millor i aixo no m'ajuda gaire. consell siusplau! moltes gracies!
InterPersonal

Hola Noaa,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres quina situació!!
Et recomano que aprofitis aquesta situació per treure'n un aprenentatge! És força habitual que en un grup (de classe, un equip de futbol, un grup de ball, extraescolar d'anglès... o fins i tot a la feina) hi hagi alguna persona amb qui no connectem. Però això no ens ha d'impedir tenir-hi una relació cordial i de companyonia.
Intenta mantenir-hi una relació com a companyes de classe i si en alguns moments s'equivoca, fes-li saber que no t'ha agradat. Segur que agraeix la teva sinceritat. Ningú t'obliga a ser amiga seva, però tampoc està permès tractar-la malament.
Una estratègia per millorar la relació és buscar alguns punts en comú: ja sigui que us agrada la mateixa assignatura, que teniu amics en comú o que teniu alguna afició conjunta. Interessa't per les coses que fa i pel què li agrada. Així et serà més fàcil entendre-la... Ja veuràs!
Per cert, et felicito per la teva actitud! És fantàstic veure que hi ha persones que es preocupen pels altres!
Una abraçada!
www.consultajove.cat