trsita, no se que fer!
Hola,
necessito una ajuda, mira, ja fa un mes que m'agrada un xic i el primer dia que li vaig dir que m'agradava el mateix dia em vaig enterar de que estava de lio en una, i pos io em vaig posar de abixon, i estic super trista,no se que fer, li e dit moltissimes vegades el que sento per ell, pero ell me diu que en mi no tindria res perquè soc massa petita ( i sol mos portem 4 anys) i ell diu que la edat no importa, i jo no entenc que perque em diu que soc massa petita quan diu que la edat no importa:(, em diu que jo sigui feliç, que encara soc massa jove per a patir estes coses (tinc 13 anys), io li dic si lo molesto i me diu que no, pero avegades me dixa vistos i passa de mi...i no se que dirli mes, e plorat moltissim, ho e contat a dos amigues meues, m'ahn ajudat pero continuo estan mal, trista..etc
Ajuda'm, gràcies per perdre 5 minuts de llegi això!
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis trista. Quan una persona ens diu que no sent el mateix.... és dolorós.
Si tu has parlat amb ell, li has explicat el què sents i ell t'ha contestat que no sent el mateix... ho hauràs de respectar. No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, oi?
Així que potser hauràs de començar a passar pàgina... Com? Primer de tot deixa que tota la tristesa marxi. Plora si ho necessites o fins i tot pots portar un diari on vagis escrivint com et sents... t'anirà bé anar-ho païnt. I mica en mica veuràs com ja no et fa tan mal. Comença a fer coses amb les teves amigues, passa estones amb la teva família i fes tot allò que t'agradi.
Centra't en tu i cuida't!
Una abraçada
www.consultajove.cat