Angles i altres (mmmmm)
1- Com puc aprendre angles fàcilment i ràpidament? Sobretot tenir un ampli vocabulari i entrendre-ho i tal. Osigui a mi l'angles s'em dóna genial, així que no tinc dificultats en el que hem proposeu. Vull mirar una série en anglés amb subtítols en anglés. Però no sé quina, alguna que estigui bé? I per altra banda, si nomes miro séries, hem servirà? Aquest estiu necessito parlar angles molt i molt be.
2- Alguna idea per al TR? Aquest any l'haig de començar i no se de que el puc fer. M'agradaria fer-ho relacionat amb els animals, però no vull tractar la psicologia animal. He demanat ajuda i ningú em diu res.
InterPersonal

Hola someone!
Carai quines consultes!
1. Doncs per aprendre anglès, es recomana tenir-lo molt present en el dia a dia. Pots provar de mirar alguna sèrie de TV en anglès amb subtítols (per començar pots mirar alguna "sitcom" que els capítols són curtets i així no se't farà pesat). També pots mirar si trobes alguna lectura en anglès, ja que també t'ajudarà a ampliar vocabulari. De totes maneres, assistir a una acadèmia és una de les millors opcions ja que et permet tenir avaluacions, però també seguiment i correccions ;)
2. Pel treball de recerca.... jo et recomano que sigui algun tema que t'agradi. Has de pensar una mica quin és el camp (assignatura) que més t'agrada i així potser pots relacionar-ho. Per exemple, si t'agrada la natura, fer un TR d'algun animal concret i el seu hàbitat, o si prefereixes coses d'art, avaluar si els animals poden disfrutar de la música i així comprovar la dita "la música amansa les feres", si t'agrada l'anglès pots fer un TR en anglès (i així també aprens!)
Espero haver-te ajudat una mica
Laia Sala
www.consultajove.cat