Existeixen amics d veritat?
Hola, em dic Hannah i tinc 15 anys. Estic en una etapa bastant difícil. No tinc amics i em sento molt sola. Quan anava a l'escola era molt popular i sempre estava rodejada d'amics, pensava que a l'institut seguiríem junts però no va ser així. Em van deixar de parlar i jo no sabia per què. Cada dia estava més sola i quan estava trista ningú estava al meu costat. Ara em costa molt fer amics perquè sóc una noia bastant tímida. No se si es culpa meva o no, però necessito ajuda perquè ho estic passant molt malament. Que haig de fer? És culpa meva?
Gràcies.
InterPersonal

Hola Hannah,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La veritat és que les relacions humanes no són fàcils i cal cuidar-les dia a dia. No sé què va passar perquè canviés tant la teva situació, però podries intentar parlar amb algun amic i demanar-li què ha canviat, potser et donen algunes pistes.
De totes maneres, potser hauries d'intentar cultivar poques amistat, però que siguin fortes, que no pas voler estar bé amb tothom, no creus? Diuen que els amics es poden comptar amb els dits d'una mà, així que.... rumia bé quines persones tens al teu costat i fes-los saber com són d'importants per tu. Segurament ho agraïran!
Una abraçada bonica,
www.consultajove.cat