Necessito ajuda ja!
Hola, sóc una noia de 16 anys i fa uns dies que penso molt en un noi vuit anys més gran que jo, fa un temps que ens coneixem però només ens diem hola i adéu quan ens veiem pel carrer, jo crec que perquè jo li interessi sóc massa petita, però bueno coses més rares s'han vist. A més a més l'edat quan sigui més gran ja no es notarà tan, però sento que sóc una estúpida per poder pensar que només per mirar-me un rato quan ens creuem o les ganes que tinc de que em miri ja li podria interesar, pot ser que pensi amb aquest noi perquè estic una mica desesperada, també és per què no m'he liat mai amb ningú i casi totes les meves amigues si, em sento una mica descolocada, ja que com ja veieu estic feta un caos.
Gràcies!
InterPersonal

Hola Maria,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, dir-te que la diferència d'edat no és un impediment per si sol, sinó que el problema sol venir per tenir diferents estils de vida. És a dir, segurament es notaria molt que tots dos esteu passant per moments vitals molt diferents, ja que canvia molt la vida dels 16 anys comparada amb la vida d'un noi de 24 anys.
En segon lloc et demanaré que pensis què és el que t'agrada d'ell. Sovint ens sembla atractiva una persona, però fins que no hi parlem no podem saber si realment ens continua agradant o no. És normal que tinguis ganes de tenir parella, però potser ara és moment de centrar-te en tu i descobrir qui ets i com ets. Veuràs com no te'n penediràs! Ja que si ens coneixem a nosaltres mateixes, és més fàcil trobar persones que siguin afins a nosaltres, ja veuràs!
Una abraçada!
www.consultajove.cat