Perduda amb la amistat i l'amor dels nois
Hola!Fa 2 mesos tenia cacau amb el noi que m'agradava ja que tenia novia. Però el temps ha anat passant i d'aqui poc faran 4 mesos. Jo encara segueixo pillada per ell. La meva relació amb ell de amistat actualment es molt bona. Però resulta que em diu per quedar i el final no quedem ja que a ell o jo tenim algun inconvenient.La nostra relació de amistat es bona ja que ell confia amb mi i jo confio amb ell. Jo em porto be amb se novia i tot.
Però resulta que fa unes setmanes un altre amic meu va tallar amb la seva novia( que també era amiga meva) i em va començar a tirar la canya. Fa aproximadament una setmana s'em va declarar. Jo en aquell moment vaig flipar. Ja que feia mes de 1 any que eram amics i no havia sentit ell res fins aquell moment.
Però ells dos son amics, es a dir, el que m'agrada i el que sem ha declarat. El fet es que estic molt agobiada.
Per que el estiu ja va haver un altre merder amb dos nois de la seva colla. El fet es que ja ha agut algú relacionat amb mi amb 4 dels tius i quan passen aquestes coses m'agobio moltissim. Dels 4 tius de la colla jo nomès me estimat 1 i el que ha sudat de mi ja que m'estimava com amiga.
Jo altre dia li vaig dir a la meva millor amiga que estava cansada de tots els nois i que no en volia saber res i a ella no li va semblar lógic el que deia. Ja que casi totes les meves amigues tenen novio i jo en canvi vaig variant segons la temporada. Em sento com decentrada, com si fos diferent. No se, em sento com perduda i no se que fer amb tot aixo.
InterPersonal

Hola bonica,
Primer de tot, moltes gràcies per esriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Tinc la sensació amb tot el què m'estàs dient que tens moltes ganes de tenir parella. Pot ser?
Però no per això t'has de fixar amb tots els nois que es fixen en tu, no creus?
Si el noi que se t'ha declarat, no t'agrada, doncs diga-li i sigues honesta amb tu mateixa i amb ell. Potser és moment de centrar-te en tu mateixa. En saber com ets i què t'agrada. En fer allò que més t'agrada i disfrutar de les teves amigues i de la teva família. Pren-te el teu temps i veuràs com et sentiràs molt millor, sense tants embolics al cap i amb les coses més clares respecte el que t'agrada i el que no ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat