ajuda :(
M'agradaria aprimar-me uns 5 kilos ja que medeixo 1,73 i peso 60kg, si més no m'agradaria perdre la panxa que tinc... Que puc feeer :/
Sara Bujalance

Hola rossa28! El teu pes és correcte per l'alçada que tens, és un pes molt bo, així que no cal que aprimis res! Estàs molt bé com estàs! Si intentes aprimar pots tenir problemes de salut. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte (com el que ja tens) és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, uns 3 cops per setmana com a mínim. De fet, fer esport és una manera molt saludable i efectiva de treballar tot el cos, inclosa la panxa. I, sobretot, NO t'obsessionis amb el pes! A l'adolescència és freqüent trobar-se "estrany" amb el propi cos, parlar amb algun adult de confiança, com els pares, et pot ajudar a sentir-te millor. Molts petons!!