Sola?
Bondia, no se com fer aquesta consulta però es un tema que em preocupa molt així que endavant.
Bé, tinc 16 anys acabats de fer, i per celebrar-ho faig anar a la discoteca TITUS amb els NENS de la meva classe..
Ells van veure bastant i anaven molt contents així que ens vam posar ha ballar i un noi de la meva classe es va posar a ballar amb mi... Es va girar i ens vam liar. Vam estar casi tota l'estona de després ballant i liant-nos:") Després vam voler anar a la platja els dos sols però no vam poder.
El cas es que ara que ja està bé (nom borratxo) va dient a tothom de la classe que es va liar amb mi perquè ell anava borratxo i que no ho tornaria a fer.
El problema es que sé que no es veritat perquè portava 2 semanes dient-me que volia liar-se amb mi. I el dia de despres de liar-nos em va dir que volia anar a la platja amb mi per acabaar el que es va començar...
Em sento malament perquè em va agradar ballar i liar-me amb ell, i ara la que queda malament soc jo... Intento pensar que es un tonto i passar d'ell però se'm fa molt difícil perquè em ve la imatge al cap de cuan estabem a la disco... I per a colmo el tinc al costat a classe...
QUE PUC FER??? (Ho sento per les faltes)
Anissa Ouali

Hola CuteLove13!
Aquestes situacions poden generar molts mals de caps, per això és important no deixar que vagin més enllà, però tampoc estar molt pendent d'elles ja que no podem controlar el que fa l'altre.
Pel que dius, tu vas passar una bona estona amb algú que t'agrada, i sembla que ell vol donar un altre imatge.
Encara que et sigui difícil, intenta acalar-te i pensar que voldries dir-li, però no li donis moltes voltes, pensar en que et molesta, com et sents amb la situació i que li vols demanar. Un cop ho tinguis, has de decidir si li vols dir i tancar el tema. Ell no sabem com reaccionarà, per això el tema per tu ha de quedar clar i no anar més enllà.
Ànims, i tu mateixa ho dius amb el que penses de passar..., així que ara toca gaudir dels teus 16 anys!! moltes felicitats endarrerides!!
Anissa Ouali, @AniOuali