Dubte:(
Bueno avore, lo que pasa es que tinc 14 amys, i la majoria de xiketes de la meua classe no son gens peludes. Tinc pel als braços, pero això no em preucupa massa però tambe tinc algun problwmwta perqe quan fem educació fisica, pos io me poso una samarreta de maniges curtes i veus a les altres i n tenen gens de pel, bueno si qen tenen pero en comparança en io... Nada que ver! Sabeu si ia algun producte per a que los pels dels braços vaigen caen o com se dige?
L'altre dubte es que tinc mol de pel a la panxa, i unes amiges ia me uan dit. No se si ia algun remei per això perke unes amiges man dit q pareixo un gome, i elles n tenen pel a la panxa.
Perfavor dieume algo!
Besets adolescents!
Anissa Ouali

Hola Jana!!
El pèl a la panxa no és res estrany, hi ha moltes noies que els hi surt, ja que és una de les zones més comuns on pot sortir, i als braços també, com has pogut veure, tot i què depèn de la persona, en té més o menys.
moltes vegades la quantitat de pèl també ens ve de família, fixa't si en la teva, també passa el mateix.
La depilació en aquestes zones més que una solució el que fa és fer que surtin més pels i més forts, però hi ha altres coses que el que fan és aclarir el color del pèl, així no és veu tant (als centres d'estètica poden donar-te diverses opcions).
Tot i així també seria recomanable, consultar amb el metge per si realment hi ha un excés de pèl.
No t’atabalis tant per tot això, ja que el teu cos està canviant i a vegades, els canvis no ens agraden tant, però has d'aprendre a estimar-te tal i com ets.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali