tinc 15 anys i...
Soc una noia de 15 anys i em masturbo desde fa bastant. Sempre m'he masturbat fent rodones o amunt i avall amb el clitoris pero desde l'any passar em fico dos dits. Quan em fico dits depen dels moviments que faci em dona plaer però em dona mes amb el clitoris. El meu problema és que noto com si em cansés de masturbar-me i sem treuen les ganes. És normal? Amb el sexe passa el mateix? També voldria saber postures per sentir més plaer masturbant-se
Anissa Ouali

Hola Doremi77!!
Qui diu que les noies s'han de introduir els dits per masturbar-se? saps que la part interior té menys sensibilitat que l'exterior o el clítoris!
Potser que t'estiguis cansant perquè veus que introduint els dits no dona el plaer que sents amb el clítoris?
És normal que les ganes vagin variant, i no sempre estiguin ganes, hi ha dies que hi han més ganes, d'altres menys, o aquell dia res. A més a més les ganes no venen per si soles, ja que al cap també se li ha d'ajudar per excitar-se.
Intenta conèixer una mica més els teus genitals (pots utilitzar un petit mirall per veure'ls), i la resta de cos. En relació als genitals, pot jugar amb el clítoris o altres parts, just a l'entrada, els llavis... També pots jugar per exemple amb el xorro de la dutxa, ja que amb l'aigua pot notar altres sensacions.
Com veus es tracta d'anar coneixent i jugant, i veure quines coses t'agraden més!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali