problemes en la relació
Sóc una noia que està sortin amb un noi dos anys més gran que jo. Fa pocs mesos que estem sortin al principi tot anava molt bé però despres tenia dubtes de si l'estimava lu suficient i li vaig demanar un temps, en aquest temps em vaig adonar que si que l'estimava aixi que vaig tornar amb ell.
Ara fa poc de dos semanes que hem tornat però ara el problema es que "s'aprofita" de mi, o sigui tot el que ell vol fer ho fa i jo no ser com dir-li que pari, no li ser posar uns limits.
Que faig? el deixu? parlu amb ell? li tornu a demanar un temps? AJUDA!
IESP

Hola anonima15!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte al que expliques, et diria que mai és sa estar amb algú que sentim que s'aprofita de nosaltres... Si heu tornat és per poder estar bé els dos junts i créixer plegats, no per a que un se senti malament o manipulat.
Una pregunta: quan dius que fa tot el que vol, és alguna cosa que vagi en contra dels teus valors? O és que el notes més "passota"? Pensa que porteu poc temps en aquest segon intent, i encara haureu de parlar com serà la vostra relació a partir d'aquest nou punt.
T'animo a que ho parlis amb ell i deixis molt clars els teus límits, igual que ell ha de poder expressar els seus i tu respectar-los. Així és com funcionen les parelles sanes :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat