Vull superar-ho rapid, pero nose com...
Hola,
Portava com 3-4 mesos enamorada de una amiga meva, el cas es que he decidit tirar la tovallola, perquè ella no es lesbiana com jo, i les dos ho estavem passan't molt malament i també per oblidar-la i perque ella tambè es quedes mes tranquila.
En fi jo li he demanat perdo i em va perdonar, però ara les dos em de pair aquest dolor i se que tot aixo es culpa meva, però clar no volia que la situacio es fes mes gran.
Ho vull superar rapid perque ja prou malament o he passa't, que puc fer per oblidar-la mes rapid i que les dos tornem a estar be i tornar a ser amigues com abans?
Gracies
IESP

Hola Alexandria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Recorda que, després de prendre una decisió així, és normal haver de passar per un petit DOL. Aquest és necessari per tancar i poder començar un nou capítol de la nostra vida. Però per passar-lo, cal ser pacients i esperar un TEMPS... Amb els dies aniràs veient més la part positiva d'haver estat tan SINCERA amb ella, i haver expressat els teus sentiments.
Serà difícil ser amigues com abans, però segurament sigui possible el dia que tu t'enamoris d'una altra persona. De moment, és important que aprofitis el temps per fer coses que et vinguin de gust i estar amb els teus amics i amigues!
Tots ens hem enamorat d'algú que no ens corresponia i ens hem refet! Molts ànims :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat