depilacio
Hola, fa uns mesos que tinc novia i dintre de poc és possible que tinguem relacions sexuals, el meu problema es que tinc molt de pèl a totes les cames, pero també el cul...com em podria depilar tot això?
Gràcies.
IESP

Hola Joan!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que la millor manera de depil.lar-se, és anar a una especialista en un centre d'estètica, ja que solen utilitzar una cera que va molt bé. Si vols fer-ho tu mateix, al supermercat venen unes bandes depil.latòries de cera freda, que has d'anar posant a la pell i anar estirant per arrancar els pèls (bé, a la caixa ja hi ha un fulletó amb les indicacions) però pot fer força mal si no s'hi està acostumat. Hi ha persones que es depil.len amb fulla d'afaitar o amb una crema depil.latòria que crema els pèls , que no fa gens de mal, però el pèl torna a sortir més fort i la persona acaba "punxant" amb les cames...
Bé, ara et toca a tu prendre una decisió!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat