Estic perduda
Hola,
Us escric aquí perquè no se a qui dir-li. N'estic farta de tot, no tinc amics, mai quedo, ningú m'ho demana, però es que a més, no estic a gust amb la gent, sembli que no m'entenen. A més a més, trobo que mons pares són massa materialistes i egoistes. Moltes vegades em sento trista i no puc evitar agafar un ganivet i ferm-me talls a l'avant-braç, o si no tic un ganivet o algo que talli agafo foc i em cremo. Ja n'estic farta d'aquesta situació, ja he intentat prendre'm diferents medicaments que no en tenia ni idea de que eren però l'únic que m'ha fet ha sigut provocar-me diarea.
Què puc fer?
InterPersonal

Hola OVNI! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Expliques que la situació que has posat ha estat maltractar-te?? entenc que estiguis ansiosa, enfadada...però estàs enfadada amb tu? i l'unica manera de solucionar-ho és fen-te mal?
No ho trobo just!!! Estàs oblidant les parts més importants de tu i els teus valors eprsonals!!!
Comença tu a tenir la iniciativa de quedar amb la gent!!! Si ells no venen encara, segur qeu e´s eprquè falta que tu també facis algun pas! Deixa't conèixer!!! Si tu crees aquests vincles i vas veient am qui si i amb qui no comparteixes coses en comú et sentiràs millor.
Aquesta és la bona manera de resoldre-ho!
Eli Aulet www.interpersonal.cat