estic confosa
Hola, tinc un petit problema soc una noia i sinserament nose que fer tinc un amic de la mateixa edat i la veritat es que a mi m'agrada ell ultimament ell tunteja amb mi fa cosas que avans no feia ( com per exemple emb fa pesigolles petons..)no se si serà un simple joc o ell sent alguna cosa mes per mi ... el problema ve cun ns si dirli tot el que pensu i llençarme pero tinc por de que la nostre amistat es perdi er que ell al final no vol res amb mi
Pd: espero que emb pugeu ajudar i ho sento pero tinC moltes faltes ..
InterPersonal

Hola ! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interperosnal.
Pots fer dues coses, o arriscar-.te a dir-li i acceptar qeu ell et pot dir qeu si o que no. O esperar a veure quines coses passen i anar veient el qeu ve disfrutant d'aquest moment que teniu ara.
Facis el que fais, si ets tu la que ho decideixes et servirà per aprendre!! Pensa en qeu si pateixes per l'amistat ptoser ptos esperar. A l'hora si és una bona amistat potser es pot reestablir al capa d'uns dies o d'un temps si ell no sent el mateix. És un misteri
Pensa en squines conseqüències ets capaç d'acceptar!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat